Sunday, April 17, 2011

Walking on SATURDAY...

As usual,
every Saturday I have packed activities...hahahaha
N for today, I went to my friends house....Apit n Dini, pegantin bru punya rumah okies....


Mmg heavy rain outside start from early morning till noon...
so Mr.H pick up me around 11.30am then shoot to puchong via DUKE...
what the hell we are using DUKE highway right!!!!
actually we supposed meet my friends uyun there...but the plan changed, n we meet at Sunway tol...
okies, it's not a big deal...




Because the time already passed 1pm, aku lapar+hujan lak kat luar+jammed...so breakfast la dulu..
Dlm keta jer okay...sedihhhhh...



View dr belakang apartment apit


But bila smp umh dini, dia offer mkn tghari kat sana..
so x  tolak la citer dia kan..
bukan senang nk rasa masakan pengantin baru nie...




Kusyuk giler tgk gambar kawen org~~

While waiting for lunch n uyun+ina smp....
aku dok belek2 album kawen diaorg...
tersenyum aku....serius lawa wei..
Envy lak nengok....ahaksss





Okay,
tunggu punya tunggu, diaorg smp...
so lunch time at 3pm.....huish, terbaek ar.....kenyang den..
Ada plak rendang ayam, tempe sambal n kailan ikan masin....mmg mantap ar kan...
Thanks Dini n Apit, susah2 masak tok kitaorg...


Pas settle sume kat umh dini,
aku gerak ke umah k.anis lak..
have discussion there....


Dah tue smplah malam...
disebabkan area umh k.anis kat kementah, so kitaorg plan redah AU setiawangsa jap...
Ala, jusco tempat AF tue la korang...
Meh aku tunjuk.....



1st time dtg sini.....hehehe


Dinner at jusco semestinya bersama.......
Tara.......



dan hasilnya.......
dapatlah hidangan2 ini...

-

-

-

-

-

-




Nie Mr.H kata claypot yee mee................aku x tau la sdp ke x, tp mcm x sedap...ahakssss, so korang jgn bli nie ok..


Ini pari bakar...mkanan selingan konon......last2 x abes, pembaziran betoiiiiii!!!






Sekian dr saya, jalan2 x cari pasal tp cri makan

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment