Wednesday, April 13, 2011

SERIUS mcm SAMPAH

Tobatttttttttttttttt aku a.k.a Cik ayu x akan g lg kedai nie....
Harammm sedappp; mcm sampah ada la aku rasa.............
Nie kau kata kau masak, aku rasa bukan masak rebus pon x ada apatah lg ko bakar;...nk jer aku bakor ko!!!!!
Ilustrasi gambaq, giler gempaq der...
wa tgk pon cair+kecuq air liur...
Becoz of my selera yg nk sgt western; hambek kau....@_@
Western x der, sampah sarap byk...............

Aku dh kebuluq mlm td,
mana taknyer; balik kije x sempat nk mandi trus shoot kuar ngan Mr.H....(mujuq aku nie wangi...ahaksss)
Nk nonton wyg citer mende tah...ala citer "SOURCE CODE"..
aku dgq org dok kata best sgt citer nih....
so aku pon pi la nk try tgk n nilaikan....lalalalaala
mmmm...best hapenyer; mata aku pon mamai tgk; NAN ADO best ekau tue.............Mata aku kata x ado!!
1st time aku hampir tido dlm panggung....wowo!!!!

Pas tgk wyg citer suam2 kuku nie; aku x der hal ar.....sbb aku rasa bukan slh movie tp salah badan aku yg penat+mata berat~~~~(so x der kes org nk saman aku kata aku kutuk movie diaorg k)
Tp smp part mkn nie aku x bleh blah....
Just only 1 spoon babe...
I push it side...
Klu aku tau la nk x sedap gini better aku pi mkn subway depan mata tue...x pon layan popcorn kat wyg td~~~
Arghhhhhhhhhhhhhhh............
Aku nk masuk "ADUAN RAKYAT"
nk report yg x benarkan perniaga ala2 kadar nie berniaga; aku byr mahal2 makanan mcm per tah susah nk described nie ko kasi, hiasan jer lawa, rasa x tau nk citer ar..........hampeh!!!!!!
Ok that's it......
Ko x lama la klu berniaga cam gini~~~sure bungkus nanti...
To who it may concern...tukang tukang masak yer...x pon ko tutup jer kedai...........

Lastly; serius aku marah~~~~grrggrgrggggggggg

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment