Tuesday, April 19, 2011

UNTITLED....

Rindu mengunjungi lubuk hati..
Rindu pada mereka yg jauh dimata tp sentiasa berada dekat dihati...






Pada mu bonda,
Rindu hati anakanda ingin memelukmu,
bermanja,serta tidur diribaan mu...
Rindu hati ini Ya Allah...
Rindu sungguh aku padanya...Ibuku






Buatmu ayahanda,
amanatmu ku sempurnakan sudah,
Segala penat jerihmu ku hargai..
Segulung ijazah kuhadiahkan...
Seperti janjiku padamu..
Kau ingin melihat aku berjaya..
Dan aku dambakan kalian bahagia..


Pada bonda dan ayahanda,
Terima kasih atas segalanya..


Ayah dan ibu....
Abah dan mak....
Itulah permulaan kami.....


Takkan pernah aku lupa segalanya..
Setiap titis air susu mu ibu,
Setiap titis peluh keringatmu abah,
Akan kuingat segalanya,
Doaku agar aku takkap pernah lupa dan kuingat sentiasa...



Mohonku padaMu Allah,
Jangan kau jemput mereka pada saat aku masih belum bersedia,
Pada ketika aku mahu membalas jasa mereka,
Pada waktu aku baru memberi mereka bahagia...


Ya Allah,
Ku mohon padaMu,
Berikanlah aku kesempatan waktu...
Kesempatan buat aku menyenangkan mereka..
Dan jauhkanlah aku dr menjadi anak yg derhaka...









Pada kalian adik-adikku,
Ingatlah selalu pesanku,
Jdlah insan yg mendengar kata,
Berusahalah sehabis daya,
Belajarlah utk berjaya...
Biar kau tersungkur rebah; bangunlah semula...
Buktikan pada abah,mak,akak kau mampu berjaya..


Adik-adikku sayang....
Akak rindu pd korang..
Alan n Nurul...
Nanti akak balik kg yer~~
kita pergi jalan2,
kita pergi makan2..
akak rindu korang...
Korang jgn nakal2 tau,
jgn susahkan mak ngan abah...
Nanti akak balik.........Itu janji akak slalu....





1 My Lovely Friend Comments:

Hafiez said...

rindu mereka juga :)

Post a Comment