Sunday, April 10, 2011

Tak Pernah Dibuat ORANG....

Last night I'm just helping Mr.H to accompany him to took his motorcycle....
mmmmm....Mr.H dtg with his mama car, New Myvi....ok thats fine with me~~~
so I have to drive back the car from Bangi to Damansara...
Just because of that, takkan la takat Myvi pon masalah kans, apa ada hal~~~

Kuar after Maghrib prayer, at first plan wanna dinner and then bru gerak ke Bangi...
Harammm dapat, Mr.H changed the plan,
Hambek moto dulu anta damansara, bru kuar balik tuk dinner....
Memandangkan aku x lapor sgt; so aku just agree with his suggestion...

Aku Expect just taking about 1hour Damansara-Bangi; Bangi-Damansara...Buleh ke???
x dapekkkk weiii.....
masa patah balik dr Bangi tue aku leh sesat lak...haishhhhh...
How many times using the same way still forgot ok~~~Lantaklah dh half way, redah ikut signboard jer lah jawabyer;janji sampai derrrrr...
Last2 smp gak....
Dr kul 8pm; aku leh smp damansara balik kul 11pm...tue dh termasuk time pergi okay..

Nak citer tahap kebuluq; huish x yah kata la..
Dr nk dinner trus tukar ke supper.....
Masa nk pi mkn leh plak ngidam nk makan durian..

II : B i nk mkn durian ar..klu ada tepi jln singgah beli yer...
B : serius nie nk mkn durian tgh2 malam nie???
II : serius ar....ingat main2 ke (buat muke cebik)
B : ok...x yah muncung2; klu ada nanti kita singgah pi bli...

hehehe...mmg nasib aku baik lah, ada org jual durian tepi jln...
so trun bli....2 biji jer....byk kang x abes lak..

Aku buat kerja gila lg.....crazies ayu's....
hahahahaha...guest what?????? 
tgh2 Mr.H driving tue aku leh ckp kat dia.................

II : B yank nk mkn durian...
B : Dalam kereta nie??
II : yelah; takkan luar keta..
B : Jgn buat giler ok; kang mama bau keta sok bau durian camner....
II : Buat muke cedih again 
B : ikutlah yank.....

Mr.H nie mmg x leh klu aku wat muncung panjang sket; konpem dia allow jer nk bt pape...

Hambek kau!!!!
serius aku kopek durian dlm keta....ahaksss
org yg pada mulanya bising pon join menkedarah sama....
Kau ada buat cam aku??? x der kansss....


Anyway, Sowie B using ur sweater as "pengalas"..
klu x der alas kang rabak lak peha gf ko nie...
U mmg baek atilah, layan kan jer kan peel gf ko nih!!!!!-actually sje bodek- :)





0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment