Tuesday, May 17, 2011

Tak Perlu kot???



Perlu ke beli teknologi paling latest kat pasaran klu niat hati tue nak menunjuk????
Aku rasa x perlu kot.........
Bukannyer hapa, hang duk tayang memanjang bukan boleh buat duit pon, perabis duit hang sendiri adalah.....
Tp aku x kesah, lantak hang la nk tayang pon...x luak duit aku aih!!!
Paling aku x berkenan nie la pesen orang nie......
Aku tau la hang kaya dok byk harta kans...
X perlu kot tunjuk hang ada hphone canggih, 2-3 buah...
dok tayang2, kejap2 dok angkat2, kejap2 fb la kata through apple...
orang loni x kesah la takat tayang buah apple tue der....
Aku pon ada okay...tp bkn APPLE la....berry jer......
x lah taksub sgt nak dok tayang ataih meja memanjang....
Uish parah2 orang lagu nie!!!!



Apa perasaan hangpa klu org nie dok bercakap ngan hangpa, pastue muka ngadap hpone dia???
Aku nie rasa mcm dia ckp kan hphone tue bukan dgn aku..
So patut ke aku jawab klu dia tanya??
X perlu kottt.....kanss
Yelah, klu org x respect kita, lagu mana kita nk respect dia...
betuiiii dak?????
Betuiii kan....See hangpa pon rasa aku betoi kan..


So pada yg dok terasa nk menayang teknologi kat aku tue, henti2 kan lah yer...
Aku x kesah pon babe...
Even hang lawa ka, kaya ka, hensem ka....bukan aku kesah pon..
aku kawan ngan hang sebab aku nk berkawan la...bukan nk lumba kecanggihan teknologi yang hang taksub tue..
Hang promote la kat aku mcm2 pon, klu aku mampu baru aku beli....klu aku rasa penting bru aku pikir nak beli....
Paham2 lah yer, hentikanlah propaganda show off tu yer.....
Makkkkk benci ok!!!!




2 My Lovely Friend Comments:

Hafiez said...

Saya2!!(sambil angkat tangan nk komen)
penah ade pengalaman camtue jugak,paneh hati aih...:D

Misz.Ayu said...

:P be patient yer en.hafiez....hahahaha

Post a Comment