Wednesday, May 18, 2011

Apa korang buat time mengantukkkk????



Aku mengantuk okay time aku post entry nie....
hahahaha...
This the way aku nk hilangkan mengantuk kat opis especially time buat keje...
Bukan niat hati nk curi tulang, tp relax kejap jer...
Yelah kan, kita nie pon manusia...
klu 8 hours ngadap pc tgk document sanggap gak jadinyer kans..
so nie part of refreshment........
Leh x??? leh la.........


Lgpon bos ckp bt la pape pon janji kije siap....ahakssss
I likess...


Surely diff person got diff style right..
ada yg suka pasang music kuat2...mcm dak2 opis aku..
Blakang lagu lain, tepi lagu lain....depan lak lagu lain...
variety of song aku leh dengaq hari2...hehehe
X kesah la..janji layan...


Ada plak yg time ngantuk mesti nk merokok...
mmmmmmmmm.........no komen
janji jgn merokok tepi aku...
sebabnya aku nie mmg x tahan bau rokok, pening pala aku...silap2 mahu pengsan aku..


Yg aku paling suka buat...
teng...teng..teng..
biasalah...
surfing...........................
yesss!!!!!gotcha....
tapi x der la time rushing bt keje pon aku nk layan internet, time free jer okies.....
so no biggie~~~~


Ok,
done..
back to work.....
sayonara @_@



0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment