Thursday, March 17, 2011

MISS CALCULATOR....

Long time didn't heard anybody called me "Miss Calculator"....
N again that words came out again today...
from the same person,.....only he and just only him called me that "name"...
for me it's funny n make me laugh~~~coz i use to hated calculator especially subject regarding to numbers be4...
for sure la time tue aku masa sekolah menengah kan......
Intro gempak lak kan, speaking org puteh bagai...hahaha
padahal ayat b'terabur.......mmmm, malas ambek kisah...ayat kuar secara sendiri ok....

Giler lama aku x jumpa mamat nie, 
Giler lama x chat ngan dia.....almost 2 years...
Just name him as "Mr.HK"......


Korang jgn silap n salah tafsir lak...dia actually ex-lecturer aku masa dip dulu ok..
no such thing such heart feeling nie doh~~~~
Lgpon aku kenai dia masa kursus jer...then jd rapat sbb aku ngan dia suka bercanggah p'dapat...
almaklumlah aku nie kan suka bantah ckp org, idea n pandangan aku sume jer yg aku rasa betoi..ckp org susah nk terima...hambek kau bila dh kena patah ngan this Mr.HK...diam terus...hahaha
So funny that time...
maybe sbb tue kot aku leh rapat ngan dia..
Dia pon jenis outspoken, so talkative n full of humors...


Aku dh anggap dia mcm abg aku dh wei, 
sbb dia nie suka bg nasihat kot...
nk tau dia keje apa?????????
hahaha..guest what???
jauh kot dr kalkulator things..
dia nie more kepada lukisan things...
"Arkitek" wei.......hahaha...mcm teruja kan....padahal x der mende pon, takat arkitek jer...
ada aku kesah, wa x kesah babe...


Best sembang ngan dia sbb dia nie lebih b'fikiran terbuka,
skali bg pandangan trus masuk akal wei...
mmmg x la klu nk citer benda bukan2 mcm aku nie...hahaha..


Anyway thanks la "Mr.Archi
love to hear u call me "Miss Calculator"
As u always said, it's remain in your memories....
so do I.....

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment