Sunday, March 6, 2011

BALING smp STRIKE

Kejadian berlaku pada tanggal 4 March 2011....
jam 3ptg bertempat di "Wangsa Walk"....
Giler ayat intro x leh blah kan...padahal nk story main bowling ngan dak2 opis jor....lalala

Best doh rini,
dalam sejarah leh balik awal dr opis....kul 3ptg lak tue..mmg terbaek ar~~~
Nak pulak pas lunch, lg ar syokkk...

Dah3x....meh ke part seterusnya,
Memandangkan aku nie x reti la sgt jln kat KL kan, so nk g "tmpt kejadian" pon meraban gak la..
almaklumlah bukan dak kl...aku budak kampung jer derrrrrrrrrrrr....
so ada aku kesah, ikut signboard+gps suara aku smp gak...hehehe
Mujur ada peneman aku g sana...si Farain

ok, dh smp, dh park keta...
moh le kita cri tempat bowlingnyer...
Here we come!!!!!

Nk tgk pict2 lain....n keseronokan aku yg 2nd time main bowling neh...
nantikan sok ok....lalala
mata dh ngantuk, mahu tidooooooooooo...
nite

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment