Saturday, March 19, 2011

BER "HOT AIR BALLOON" di IOI MALL

Apalah nasib ditakdirkan hari mau hujan...
Plan dh cantek, Budget dh cun...
Last2 hancus....huhuhu
Hujan turun menyimbah bumi Tuhan, capture sdr dlm keta...nk tgkap kat luar kang aku lak yg kuyup ven berpayung pon...tue la dh tau ujan gatai nk kuaq gak kan~~

Plan terbaek,
nk gerak dr umh kul 10am lah konon....nk pi Putrajaya ok..
Motif nk g belon panassssssssssssssssss..................
tp nk dijadikan kisah, ari hujan...so jd hari sejukkkkkkkkkkkkk..........
disebabkan kesejukan nie, aku tarik selimut n terlajak tdo dr plan yg sepatutnya...
ok, x per....plan change...awal lg per..
so leh gerak pas zohor....budget lg!!!
Ok, plan followed...

Tp dh otw lak, jln jammed.....damn hot!!!!
so dr nk ikut sg.besi trus patah balik ikut nkve trus ke LDP...padan muka kau, jammed gak..hambek kau!!
Pastue hujan balik ble smp Puchong..
Dek kerana aku x breakfast lg, lunch pon lom...
Then singgah IOI mall n aku lunch kul 4pm...itupon mkn McD jer ok...lapo nasikkkkkkkkk
tp sbb kebuloq, sume sedap kan...

Dh pas mkn ingat nk shoot jer g putrajaya, last2 msj shem dia kata sana hujan lak...
trus x jd g...
serius cedih giler...
dh 2 thun nk pi x sampai2....
aku nk g "Belon Panas"....nk g gak...........
x kira!!!!!nk g!!!!!
Baby ngah kena vacuum~~~lama x mandikan dia, finally berjaya dimandikan...tp bukan oleh aku la 

dh x dpt g belon panas...aku pon g mencucikan si WUE...
cian dia lama x kena cuci, lantaklah kau ujan ke hape ker....
Janji ada benda terlaksana arini.....
Ok, my baby dh bersih...
Jom balik umh dgn hati yg hampa x dapat g "belon panassssssssssssss"
:(

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment