Tuesday, March 8, 2011

BALING smp STRIKE Part II

As i promise before, aku nk upload pict2 masa bowling ritu kan...
Mesti ada dah yg dok tunggu....kan..kan
Walawei perasan lak aku mcm ramai jer dok baca blog aku kan, tp ada aku kesah.....
Blog aku kot!!!


Dh blog aku mestilah kena byk gambar aku kan...
maklumlah tuan blog..ahakss


Nie aku nk tunjuk bukti aku main bowling, jgn x caya yer....
biarpon x terer, biarpon masuk longkang jer..tp still group aku dpt no 4...Tp pict korang tgk tue adalah "fake k" patutnya no.4 tp tetiba bertukar jd no.1...hehehe
Tp kira ok lah kan, dr 7 group kitaorg no 4...tgh2 la tue...

Nie bukti aku main bowling wei.....jgn x caye!!!!hehehehe

Group aku nie....actually dpt No.4 jer.....

tmpt dinner bos blanje......

Aku bg korang tgk menu dia ek..."restoran ala english yg sajikan makanan melayu"...
Thumbs up tuk decoration dia yg nice...

nk jugakkkk kan...ahaksss

Dekat bawah nie menu2 yg diorder.....actually ada 3 menu lg, tp aku x sempat nk snap pict, sume x tahan tgkkkk...so jwp nyer x adalah pict...ahaksss
Apple juice~~


Nasi putih sure korang kenai kan......
takkan x kenal nasi kot kan....."nie diet"???? wak luuuu diet mkn nasi time dinner...ahakss
yg penting free, so x leh m'bazir, kena mkn gak..kang kecik ati bossss




Nie cedapppppppppp, tp per nama dia tah...
yg aku tau ada isi ketam n toufu telur tue...

ikan sweet sour~~~



Butter prawn....i likess, tp x leh mkn bebyk...2 sudah cukup



Sure korang terliur kan tgk makanan tue....
so klu rasa lapq tue pi makan noh.....
nie jer yg mampu aku bg tatapan kat korang..

Jumpe next update deh~~~~

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment