Thursday, March 24, 2011

DUNIA INI SGT KECIK....kans

Selalu difikiran kita nie kata dunia nie luas kan..
tp sebenarnya ianya x seperti yg kita jangkakan...
rasa seperti utara dan selatan  tue jauh kan...
tp sebenarnya jaraknya x sampai suku dunia hatta beribu cahaya........

Alkisah nk bgtau pasal jumpa ex-supervisor thesis masa kat utm dulu ja....hahaha
Giler terkejut wei,
tgh shopping kat The Mall, beg plastik kat kiri kanan tangan last2 selisih ngan seorg hamba Allah yg aku familiar sgt ni.......
part x bleh blah...................................................xxxx
bukan aku yg tegur lecturer aku dulu, tp lecturer aku yg tegur aku dulu...
nampak sgt shopping x hengat kans....(muke blushingserius malu giler...konon) tp kontrol bajet cun....
oppssss!!! x tau nk mula ckp apa...

bla...bla..bla...pasal keje...pasal apa dr. dtg kl...nk g mana...sume aku tanya..
dh mcm reporter x berbayar lak...
apa ada hal kan...
kena lah berbudi bicara bahasa bangsa tue...
Alhamdullilah, syukur ya Allah....even dh 1thun berlalu, Dr.sarajul masih kenal aku, ingat nama aku, cam muka aku....
maklumlah, aku nie bukannyer budak favorite lecture pon...ahaksss...

Anyway Dr.....thanks coz still remember me..
halalkan ilmu2 yg Dr. ajar

p/s : org akan ingat kita klu kita baik ngan org, org akan benci kita klu kita benci org.........

"what u give, u get back"

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment