Friday, February 11, 2011

WORKING LIFE - ME,U N HER...

It's seem to be very long time i didn't update my "humble" blog......I do miss the moment where i have a lot of  time to spend for what i love to doing most~~~~

Nak story kat korang yg aku bru jer tukar opis baru......so daily routine life totally change...
But the same is the field of work i involve with...
Honestly aku ckp, aku rindu giler wei ngan rutin harian aku selama 8bulan yg lepas...
Nk buat camner kan, aku yg memilih..
Perlukan "penghijrahan" dalam hidup nie kan tuk dapatkan keadaan yg lebih baik...ye tak...


Dulu aku ada 3 org member masa kerja opis lama....sgt2 havocked nk ckp kat korang....pi mana pon mesti sama2...
Ingat x kisah kita g "Fraser Hill"....nie lah pict yg aku suke sgt....

Byk perkara aku nk story kat korang...........


Aku rindu korang la k.D n shem......serius wei, rindu bangat!!!!
Aku ingat  dulu klu nk gosip sure kat port selamat korang kan...
pastu klu korang lapar or bosan mesti dtg round n lepak tmpt aku...
aku rindu istilah "PIRANA" tue........aku rindu mkn jajan rebut2 ngan korang...
Citer punya citer aku lupa plak kat Panjang...........ko mmg bro la Panjang...


Korang ingat x kita slalu g giant shah alam sama2 klu ari jumaat.......Korang ingat x??????
mesti korang g lg kan tiap2 jumaat????
aku dh x dpt join....
Dulu shem suka teman aku g mkn nasi ayam penyet.....skang dh x ada nasi ayam penyet....
dh x ada shem nk marah n tegur aku klu picit "pimples"
dh x ada shem nk jd geng kenakan k.D....
Aku sgt rindu ko.....

k.D.....
camner ko g keje skang ek????mesti bosan kan............
kita dh x saing naik keta sama n tukar2 keta dh kan......then
dh x ada org nk dgr aku bebel pg2, dgr aku citer mcm2 pg2.....
Aku pon x leh dgr story2 ko......
Aku sgt rindu ko............


Korang,
bila lg kita nk dpt keje 1 opis lg yer.....
bila lg aku leh lunch sama2 ngan korang...
lepak gosip2 sama2 ngan korang..........
rebut makanan sama2 ngan korang......
aku rindu nk g bank sama2, kita ber3.....shem beli mcd, k.D g bank, aku lak duk dlm keta cri parking......Bila lg aku leh wat camnie ngan korang????
k.D n shem also panjang............Mcm mn korang skang?????

Korang nk tau x????...x nk tau pon korang kena ambik tau gak...aku x kira!!!!!
Even 8 bulan jer aku ngan korang tp aku rasa lama sgt aku kenal korang.........
Even 8 bulan jer aku kerja 1 bumbung ngan korang tp byk benda aku lalui bersama ngan korang......
Even 8 bulan jer aku kumpul memori ngan korang, tp korang ttp aku ingat sampai bila2...

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment