Friday, February 25, 2011

JEJALAN with Mr.H

Entry nie supposed to be last week...tp delay la plak kan...ahaksss.....
korang kena paham wanita bekerjaya mmg susah nk curi masa tuk update blog bagai neh...

Almaklumlah besday aku kan...
so Mr.H berbesar hati nk temankan aku jejalan 1 hari....
aku apa lg, berbunga riang la dihati...ahakss...terbaek wok!!!!
Dia ajak aku kluaq, tp aku plak kena pikiaq nk pi mana...
Mr.H ajak pi karaoke, tp memandangkan suara aku x sedapp aku pon cuba mengelakkan diri wei......hehehe
Kena pandai cari akai kan nk lepaskan diri nih...

Ok, mula...
Mcm biasa, bf kena la jemput gf kat umah kan...
Pas zohor Mr.H dtg ambek...
Alhamdullilah, sejuk perut mama ngandung u B...Sbb klu nk kuar jer mesti lepas solat kan...heheheh
(sje jer puji u sket nie)..kasi up..

1st destination,
Pi makan ok...sbb aku lapaq...
x breakfast, sbb mana nk sempat breakfast...bangun pon dh matahari atas pale...hehehe (malu sendiri)
Tp apa aku kesah, cuti ma....

Mr.H ckp ikut selera aku nk mkn apa, so aku pon nk makan nasi arab............
slalu nk mkn nasi arab kena pi cyberjaya-Restoran Saba
tp memandangkan jauh nk pi tue, kami pon cri cawg dia kat setiawangsa....
Ok dh sampai...
Order time..

Menu dia actually dlm bahasa arab, tp ada translate dlm English gak....so mudah faham deh...
Harga pon sama jer cam restoran Saba Cyberjaya tue...

Aku n Mr.H sependapat nk order Half Chicken Roasted n Lamb Tikka....
mesti korang tertanya2 kan....
mmg la, nasi depa besar..so order Half tuk 2 org makan dh lebih dr mencukupi ok...
Air lak aku order Vimto.....rasa dia cam grape gitu...

Makanan dh sampai,
x nyempat nk tgkap pict...@lupa ok sebab makanan dh depan mata..
ngapppp......sampai abes...huhuhu
so korang tgk bekas la ek...cukup lah dr x der lgsung...lalala

Zon KOMEN:
1) Makanan secara general sama jer cuma rasa ada beza sket la.....yg cyberjaya punya lg power la, so confirm aku x mai sini dh....yg menguatkan hujah aku ialah:-
2) Servis x bape bagus sgt...
3) Air vimto aku pon x se"ori" aku slalu minum sbb depa campur ais...habes tawaq..

Alhamdullilah dh kenyang...
Sbb dh kenyang aku dpt elakkan diri dr g karaoke sbb Mr.H pon x larat nk karaoke...
so pi jln2 cuci mata...ahakss

G lowyat, ingatkan nk g Celcom centre tanya pasal subscribe pakej, tp pekerja dia mcm ngekkkk...
nyakitkan hati jer...
so better blah!!! cri tempat lain la minggu depan..

Part paling best sebelum balik umh singgah jln tar jap sbb nk cri tudung..
Then aku lak gatal nk pakai inai yg lukis2 tue...
Tara...i make it today...1st time in my life ok pakai inai lukis corak....teruja jap....lalala
Aku nie x suka sgt pakai inai, tp disebabkan td dihasut oleh kakak tue, aku pon bt...
Anyway, i likes....

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment