Saturday, February 19, 2011

19 FEB 2011

So sweet, like a sugar....ahakkkksss
Mana x nyer....dr malam td aku asyik makan jer.....hehhe
Disebabkan aku ngidam dh lama x makan kat murni, so malam td aku goda Mr.H tuk g dinner kat Murni...
Pas jer maghrib aku tggu Mr.H dtg umh pick up aku..
Ingat nk pi Murni kat SS2 jer, last2 dh smp tutop plak....nk bt renovation katanya~~~
So, aku ajak Mr.H ke area opis lama aku....dimana lg klu bukan di Dataran Mentari....

Sampai jer kat Murni Dataran Mentari.....
Fuyoo, environment lain giler...
x yah tunggu nk cri table or org bangun....Nie lain, sebaik smp anda bebas memilih meja...
mmg environment dia best wa ckp lu...ahaksss

Nie sekeliling port yg aku duduk la....aku duduk luar sket so nampak cafe "De Garden"...
















Memandangkan aku kebulur sgt, aku pon g la order spaghetti bolognase  n air teh 0 laici.....hehe
bila ja makanan sampai, aku tgk cam biasa aku mkn jer...sedappp
tp kali nie lain doh...x bape ummm la dia punya spaghetti...
alamak....x leh masuk tekak nie.....
aku pon order benda lain...
Keoyteow goreng kerang....+pedas..
ok, nie terbaek...habes aku makan...heheh
 tp mesti korang syak aku habeskan jugak spaghetti tue kan?????
owh, mestilah x ok...
Mr.H yg makan......dia tlg makan dr jd p'baziran............
Spaghetti beef
Set lengkap makanan aku...hehehe (tp bukan aku yg makan)
Ha....nie bru aku abeskan...Koyteow goreng cedapppp

Mr.H order roti nan double cheese...
mmg sedap la...aku curi makan sket...
suke sgtttt.............
Next time nk order lg nie....

Dh pas makan x leh lak nk bangun sbb kenyang "nyepak"...bak kata "k.D"
so aku ngan Mr.H pon nyembang, nyembang punya nyembang x sedar dh dekat kul 12pm...
So, kat pikiran x fikir pon nk dpt pape even sedar besday i arini...ahaksss
Then masuk keta....
SURPRISE!!!!!
Thanks B...

ILUSM (^_^)

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment