Saturday, February 12, 2011

WEDDING HAFIZ&DINI + Mini Reunion.............



 Actually hari nie sebenarnya wedding Hafiz n Dini kat klang...
Ikutkan mmg aku byk giler keje x siap kat opis, tp demi kwn aku trun gak ke wedding diaorg..
nanti kang wedding aku x ada lak org nk mai kan...ahaksss....perasan budget nk kawen cepat jer kan...
Tp aku mmg plan dr awai pon nk pi wedding depa...dh janji pon..


Mmg berbaloi la g, jumpa ramai saing kat sana....hehehe
Aku ingat aku dh paling lambat sbb gerak dr umah dh kul 12pm lebih...last2 aku kira org yg paling awai la sbb ke2 selepas nana...
Sampai2 ja trus rasa lapaq sbb x mkn dr pagi....dh salam parents apiz, kasi per yg bwk then trus shoot ke tmpt nana...
Tggu apa lg kan, perot dh b'keroncong...so g makan...
sedappppppp wei makanan dia.....aku x tau la nasi apa tp yg pasti nasi colour mcm nasi beriani lah...
Paling aku suka acar buah dia.....terangkat seh!!!!!! cedappp...
x caya ker??? meh aku bg korang tgk pict jer...sbb makanan dh dalam perut aku...hahaha


Pait sgt lambat sampai ok...
geram aku ngan dia....ckp dh kat klang, sejam tggu batang hidung x muncul2...
Last2 kul 4.30pm bru angkatan mereka sampai......
pas tgk muka kwn2, nk majuk ngan dia pon x jd...
yang paling terkejut....
SUPRISE!!!!....
azzy datang wei....
jauh dr sarawak............
mmg gempak la...sume muka terkejut sbb mmg x tau azzy nk mai...hehehe

Sgt ramai kengkawan yg trun tuk wedding dini n hafiz...
Moga2 perkahwinan rakan2 seterusnya lg meriah n sume turun jugak..........

Dear,
Puan Dini & En.Hafiz...
Congratulation to both of u........

Tataplah pict2 yg aku sempat snap kat wedding tue........
Tgk jer na, komen x yah...lalala

Nie gambar dak2 perempuan yg hadirkan diri...

Dak2 laki lak bergambar ngan pengantin...

Mcm biasalah...aku mesti g ngan Mr.H kan....
Jumpe K.jid...ex-tutor den maso kat utmkl dulu....
With big mama.....as PA n mother masa aku study dip. dulu......Pn.Zu cayang
Nie saja nk ambek berkat kononnya...hehehe

Ours......moment when we together~~

Cuppies  sgt cantek ok.....aku ngan nana jer dapat..
korang jgn jeles deh!!
!
Dgn pengantin daa.....
Aku ngan nana kat red carpet....hehe
Balik daripada wedding aku ngan Mr.H singgah jusco Bukit Raja betar....
jumpe lak Mr.Ramzan... businessman dh dia loni......
Then balik umh.....sekian tuk arinie


0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment