Saturday, February 5, 2011

HOMETOWN.....

Yes2x.....going back home...
Shoot right after work on Tuesday-1/02/2011...giler awal balik cam aku yg sambut Chinese New Year kan...but ada aku kesah...
Reach home around 11pm sbb byk kali singgah...

1st Day-
G pekan rabu- almost 4 thun aku x jejak kaki kat situ....so ambik kesempatan balik nie tuk singgah round2 jap
Then lepak kat umh..
Masuk petang jer great- aku disahkan demam....nie mesti kes aku telan durian pg td..
Malam- abah belanja nasi goreng udang.....rugi sbb aku demam, tekak x sedap
So semalaman lah aku berselimut+berstoking (kalah org dlm pantang)..
Kredit thanks to Mr.H sbb jg aku semasa aku demam.....

2nd Day-
Alhamdullilah dh kebah sket demam...
pg sarapan nasi lemak 50sen- kat kg jer ada ok....lg sedappppppp
tghari sket pi bwk dak2 kecik tue jln2 kat Taiping Sentral then hang oout kat Lake Garden....
pening pale aku sbb jln jammed n hujan lak..
Then pekena Nasi goreng udang + Mee Udang kat "Portwell"-Larut Matang

3rd Day-
Mr.H spend time ngan abah..
abah bwk dia pi mana tah...aku duk umah layan dak2 kecik tue..
balik2 tgk rambut dia dh bertukar...hehehe...oklah
kelakar tgk Mr.H teruja sbb gunting rambut kat kg murah giler...x sampai rm5
Tggu sume balik solat jumaat...

pastue ptg abah g mancing...kitaorg terpaksa bergerak balik ke KL..
Mr.H ada kursus..mmmmmmm (emosi x stabil sbb cuti ada 2 hari lg tp dh kena balikkk)
next time nk cuti pjg2.....


p/s : sowie sbb x ada pict...aku lupa bwk balek kamera...padan muka aku kan..ahakss

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment