Monday, February 7, 2011

"HEY BIG GIRL"

Tis entry supposed to post last week...but unfortunately i'm too busy (padahal leh jer curi masa) so arinie bru den post...
"Happy belated birthday tuk my sis-Hana" and also
"Happy belated birthday tuk my adik-amierah"
sowie for the late entry~~~~~korang sure x kesah kan...ahakss

30/01/2011-31/01/2011
memandangkan hari nie jd ekau kerja fiza so terpaksalah kita celebrate ari ahad kan...
Nk bg ko happy sket kita g OU,
padahal besday ko tp ko lak belikan aku hadiah kasut kan....Thanks my sis
Ko mmg x leh blah kan, nak yg mahal2 jer hadiah...kopak den
oklah tuk ko akak ko nie belikan handphone......(aku x mampu nk bli yg mahal2, so aku bli nokia biasa jer kat dia)...kira ok lah tue kan......syukur~~~
Thanks la sbb blanje pizza hut yg kita share blanje tue kan...hehehe (nk gak mention)
Dh penat pusing jauh2 tue kita pi digital mall....
pas kenyang balik umh...sbb ko nk dating ngan bf ko gak...
anyway, besday ko tis time kira ok lah kan.....(dr x der celebration...hehehe)

5/02/2011
arinie kuar ngan family "Mr.H" tuk celebrate besday miera.....
hadiah "Mr.H" dh bg a day be4 celebration...
memula g selayang mall~~main bowling ok, tp aku main watching jer...ahakss
sbbyer aku admit aku x reti main bowling, kang klu aku main m'bazir lak bola masuk longkang jer....so aku tgk pon dh kira ok kan..
Pastue abah n mama Mr.H g bli kek tuk miera kat SR, aku lak ngan girl2 nie g bli ice blended "Cool blog"- terbaek ar kan, dh tau batuk nk minum ais lg.....
Bak kata Mr.H, ubat tue......nk aiskrim lg yg??hahahha.....sure la nak..
Then kitaorg lepak kat "kopitiam Ali" kat tesco rawang...
makanan dia sedappppp wa cakap kat korang....aku minum air suam jer+asam laksa...
cedapppp....
Sbg dessert makan kek...aku lak kek indulgance mmg sgt kurang so aku rasa sket jer......huhuhu

Dh besar uper2nyer adik2 aku nie....
be mature yer girl........syg korangggggggggg......muah2

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment