Thursday, August 16, 2012

PENUH BONET..


Hye sume,
Just a quick update today, almaklumlah hari terakhir bekerja sebelum balik ke kampung berhari raya..
Memandangkan nak balik raya, aku pon perlulah kemaskan kereta, anta g cuci, kemas pape yang patut,
Lastly tengok bonet, pergh...
Macam rak kasut dah rasa, belum tengok dalam keta, bawah kerusi...adoyaiiiii
Baru realized yang berlambak2 kasut aku taruk dalam kereta nie...

Tak caye ker?? more that 3 pairs ok dalam bonet,
tue pon x termasuk dalam kereta lagi....

Geleng kepala sambil ambik h.phone snap pict nie....


See, aku tak tipu kan....
bawah box tissue tue pon ada sepasang lagi..dalam kotak belah kiri tue plak safety shoe , belah kanan tue kasut raya kononnya...
Serius aku tak percaya aku telah membazir sebanyak ini selama x smp setahun. Patutnya pakai sampai rosak then buang jer, tak adalah tersusun dlm bonet nih....


Moral of the story : Jangan lalu depan kedai kasut dah pasni

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment