Friday, August 3, 2012

BEBAL DENGAN DEJAVU DI KINABALU



Berapa ramai ek yang mengikuti slot akasia kat tv3 tue setiap hari??
Sila angkat tangan beramai2 sekarang...
Ok2, tau ramai gila yang gilakan cerita tue tapi menyesal tak sudah tengok ending dia kan..
Aku pon sama gak macam korang, nyesal giler doe tgk citer nie
Setiap kali aku termissed citer nie sure bila balik umah or kat opis curi2 tengok kat tonton...


Aduyai,
Aku tak paham la nape ending citer tue seteressskan aku..
What the fish cake betul,
Leh plak after 3 years, Nadira terjumpa Ammar kat airport terlanggar trolley~~~
ish2...ish2...tak puas hati!!!!
Aku predict Nadira tue mati, kan ke senang citer..
Tak payah la dia kena pilih sapa2 antara 2 lelaki tue..
Bazli pulak karektor yang sangatlah tak logik wujud dalam dunia nie, Manusia terlalu baik yang setia tunggu tunang dia walaupun dah dicurangi depan mata...
Klu aku la, memang tak la kan..


Obviously aku tengok rata-rata pengikut tegar Slot Akasia nie tak berpuas-hati dengan ending citer "DEJAVU" nie semalam..
Klu aku la pengarah dia, memamg ending dia Nadira kena mati
Pastue Ammar bawa diri g oversea dan Bazli teruskan hidup ngan tabah..
Tak yah la merepek meraban nak kena kawen ngan kekasihnya yg curang itu...

Memang aku tak leh terima la ending dia semalam..
Fullstop...Mood tak puas hati ngan Erma Fatima...hehehe
(Sowie k.erma, memang tak ada share pon bt drama nie..heheheh)
Tapi tahniah buat penerbit n pengarah also pelakon sebab berjaya buat aku follow citer nie sehingga ke endingnya..

Aku tak puas hati ngan ending semalam...korang puas hati x??
Tak kesahlah kan, yang penting aku suke tgk "Nazim Othman" tue...hehehe ^_^

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment