Saturday, October 8, 2011

KESIANNYA KAT AWEK TU!!!



Hari Selasa itu..
Aku attend 1 meeting dekat Bandar Sunway
Actually that is not my first time been there.. dh banyak kali kot..
So aku dah familiar dengan keadaan sekeliling


Meeting start around 2.45pm even dlm "minute of meeting" should start at 2.30pm
2.45pm bagi aku lah sbb normal kan klu QS attend meeting lambat..hehehe
Salah seorangnyer adalah aku..
The last person attend okay on that day..
Malu giler..
Tapi disebabkan muke aku tebal so aku redah jer...
Boss aku dah sampai awal...oppsss
ehem2..ehem....I'm the only flowers (so no worries)


Meeting pada hari tue habis lewat daripada kebiasaan
After finish the meeting,
I got another short discussion with my "Lovely" Bos (lovely ker???)
Dia  belanja minum dekat kedai mamak opposite office..
Mujur dia nak belanja dari tak ada kanss..


After the short discussion and my boss move to attend another "urgent" meeting with client, I'm still sit there and enjoy my meals..
-Aku tak suka membazir nie, apatah lagi makan free-

Dah settle makan aku pon nk gerak pergi kereta dan balik umh la...tired kot "rushing" the hold day...
Terkejar kesana-kesini..Very the EXHAUSTED 


Tetibe,
Tedengar bunyi "gedebuk"..
Apatah yg jatuh...last2 aku nampak sorang awek jatuh tepi kereta dekat U drain dan ada lopak air besar..
Kesian doh tengok dia jatuh..
Tak ada sapa pon nak tolong..
Aku pon dapat tgk jer..


Awek cun tue pon bangun dengan payahnyer
Seluar dikaki dia "terkoyak"
Aku dapat lihat ada darah mengalir..
Dengan tercengkot2 awek tue pon bergerak melintas jalan besar menuju ke kereta dia..
Amat payah sekali..
Tapi ramai hanya mampu melihat...
Kesian Sungguh..


Aku kenal sangat kot dengan awek cun tue...
Nak tahu tak sapa dia, bukan jiran aku, bukan jugak budak opis aku, tapi......
That girls is ME
Yess I am that unlucky girl..
"Dh rasa tak sedap hati nak pergi meeting, tapi pergi jugak"
Last2 beroleh 1 hari MC setelah mengharungi pengalaman cuci luka di klinik yg sangat menyakitkan..
Setelah menerima tamparan komen dr DR yang kata aku "jatuh motor"
Oh, mmg tak lah jatuh motor ok...


Moral of the story :
Klu tak sedap hati, jangan attend meeting  klu tak nak cuti free >_<




Ihsan : diri sendiri

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment