Saturday, October 15, 2011

Lot of Agenda

Dear diary,

Today a lot of work to be settle..
Wakeup as usual early morning, making breakfast (mcm rajin sgt, padahal buat sandwich jer pon)
Sharp 9am, siap menuju kereta untuk ke pejabat..
Saja ayu masuk pejabat lambat, just wanna make sure yang my boss dah sampai dulu, malas okay nk tunggu dia..So ayu tak perlulah buka pintu pejabat...alkisahnyer..hehehe


Sampai pejabat jer, SY dah ada okay..
Kelam kabut duk dekat meja discussion, prepare everything yang mr.Boss nak before his leave for meeting with client...
Klu aku lah kan, sure tak nak meeting on weekend...
Tak ada life kot.....Tapi bos aku cakap, "Client is always right" - Every time they need us, we should come...We are paid for that..
Aku tak nak jadi bos lah, aku nak tido boleh "Lena"...Bak kata senior QS kat office aku, dia tak nak jadi bos sebab nanti tak boleh tidur "Berkeroh a.k.a Berdengkur"
I do agreed with him this time...aku rela tidur doh....


Back to the topic,
Settle jer email apa yang SY suruh, aku pon rushing tuk penuhi janjiku pada Mr.H...
Where are we going??????Jeng..jeng....jeng..
Semalam ayu dah citer nak g Nilai kan, nak settle kan 1 perkara yang sangat penting....For me lah kan, mungkin tak penting bagi korang...kansss...kansss


Ayu sampai Nilai around 2pm...
Memang besar giler Nilai 3 tue, serius tak tipu...Sangat banyak choice....
Dari 1 kedai ke satu kedai ayu n Mr.H redah, cian dia penat ikut ayu shopping
Sebab ayu nie kan cerewet sikit, so pusing2, kuar masuk kedai tue, kedai nie, still tak dapat buat pilihan...
Korang jangan cakap aku jer cerewet okay..
Maklumlah, susah kot nak puaskan kehendak diri sendiri
Bila betul-betul berkenan barulah aku beli..
Korang pon macam tue jugak kan..hehehhe
Tapi sangat best dapat shopping untuk majlis sendiri...
Uols akan rasa benda yang sama nanti...Sangat best, Even poket koyak, tapi korang puas hati >_<


Finally,
I got all of this.............


Tara...........Pas letak 1 tempat baru perasan banyak barang aku shopping


Abaikan kotak baju aku tue ek........mmmmm


After this,
Kena curi2 masa tuk siapkan semua benda nie..
Kena tukar menjadi sesuatu yang menarik.....amin

"Need to take a good rest, sok kena masuk office lagi"

See you guys next free time....


Regards,
ayu ibrahim

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment