Saturday, August 13, 2011

Wah!!Statement


"Akak tengok awak dh gemuk la ayu"
Orang klu bulan puasa makin susut, ko akak tgk makin tembam...


Wah statement kansss...
Very the straight to the point..
Tersentuh hati doh....
Aku pon x tau nk jawab apa diatas statement tersebut..Senang ckp "mana ada akak, dr dulu memang mcm nie apa, akak kot jarang jumpa ayu sbb tue nampak ayu makin gemukss"

Padahal memang berat badan dh naik tp diri sendiri x boleh nk admit..
Seriously, mana ada org yg suka bila dikata diri dia gemuk kan
Apatah lg nk admit..
Tp disebabkan aku nie sedar diri so aku rasa mmg aku patut ckp aku gemuk, x lawa, pendek...Tapi aku bersyukur sbb aku dilahirkan cukup sifat apa..
Gemuk boleh kurus
x cantek kat mata manusia aku x kesah, tp biar cantek dimata Allah...
Dan cantek dimata org yg sayangkan kita..
"Perlu think positif" yer kengkawan...

Eventhough,
Ko rasa ko kurang sesuatu tp ko mesti yakin yg korang lebih sesuatu dr org lain...

Thank to my dear En.H sbb sy bahagia "couple" ngan awk...
Dulu saya kurus kan...tp pas kwn ngan awak sy jd gemuk...
Tp awak lebih suka sy sekarang kan.....??Berisi dan comel (wekkk nk muntah sbb perasan)
"Baik awk ckp suka"...
Sbb awk yg suka ajak saya makan byk2!!!!!


Saya x kesah, so perlu ke awak kesah tentang berat badan saya??
Tidak kan.....so jgn byk bunyi yer~~~~maseh


so,Chill >_<
  

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment