Thursday, August 11, 2011

PHOTO SHOOT RAYA :)


Skali picture set aku taruk dulu...
kasi korang view citer aku pas nie..boleh???

Assalammualaikum...
Hye there,
Nie supposed to be last week punya cerita, tp terpaksa ditunda-tunda sehingga hari nie bru berkesempatan nk story pasal "photoshoot" raya my office bt tuk "kad raya" 2011....
Wah!!! giler meriah kan...
Padahal nk bt kad raya jer pon....ahaksss
Tp aku x kesah, as long as aku terlibat dlm posing memosing nie....I likesss

For you guys information, office aku sebelum nie x der bt gini,
so a bit teruja la aku...bt apa nk sorok2 klu suka tangkap gambo n suke orang tangkap gambo kita kan...
Layan jer...

It's happened last week.....

Early in the morning last Thursday, setibanya aku kat opis aku tgk benda kat atas tue siap terpasang tgh2 alam....Aku punya la dok pikiaq sebelum nie photoshoot biasa2, skali kau....
Dgn gebar layar tue dia pasang...
Muke teruja+excited x sabar nk capture pict..
Alkisah, ada sorang brother kat opis aku nie mmg bt freelance photographer nie..so sume nih harta benda dia n the geng la....Walawei mantap kan  >_<
Mana taknyer, nak harap aku g studio bayar tuk capture2 picture nie x dapek la gamaknyer.
So tumpang sini jer, jimat budget x keluaq sekupang pon...


So, memandangkan aku nie suko menyibuk sikit, bro nie suh aku jd assistance dia...tuk hari nie jelah okay..
Ini pon terpaksa sbb x der candidates yg lebih layak dr aku...."konon perasan baguih"-blah la kan 
Bermula dgn set up lighting then adjust position, cari backdrop + elemen2 raya...ok done!!
Mari memulakan shooting.....


Even though aku jd penolong dia aku still jd org yg nk posing dpn kamera byk2...boleh~~~
Main purposed : supaya pict aku byk la kans...
Nanti aku tampalkan sket yer pose2 aku yg before editing pd blog neh yer~~~



Hazira with Me...
I wearing glasses....Look different x?Makin comeiiiii kansss.....
(wekk masuk bakul angkat sendiri)


Jazlan,Ziera n Me....
-Pose manje-

K.liza, Jazz n Me..again n again ada muke aku...
Peace yob...


Nie pose gediks nama dia....koya nk main fuhhhhh!!!
Ala, mcm citer Awal Ashari tuh.....FUHHH!!!!!
ambek kau bersembur angin ramadhan...


Last but not least, pict nie sempena bulan kemerdekaan pd bulan nie...
Merdeka... salute 1 kali~~





SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA KORANG!!!


p/s : nie utk tontonan umum sahaja
copyright protected :)

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment