Thursday, July 28, 2011

Harimau vs Singa



Mr.H : Kita x dapat g stadium ek khamis nie..
Ms.A: Nape?? Bukan ritu dh janji ke nk g..lgpon B yg beria-ria
Mr.H : B ada test ngan viva FYP la ayg....
Ms.A : mmmmm.....(redha)..Nk bt mcm mana tue lg penting kanss...mode: sad (tp x tunjuk ok)


28/07/2011
Malam dihari coretan nie aku garap, akan berlangsung perlawan "Bola Sepak" diantara Malaysia menentang Singapura..
Ok aku admit dulu aku x berapa mengikuti perkembangan bola sepak negara even abah aku pengadil bola..sbb time aku sekolah menengah dulu bola sepak kat M'sia nie dh hambar ok...
No wonder x ramai supporter M'sia bila ada jer game...
But now, Hari ini dlm sejarah ok...tiket Perlawan M'sia habis dijual 85,000 keping sebelum hari perlawan...Giler gempak kansss..


A bit sad sbb x boleh turut serta dekat stadium tuk meng"aum" bersama2 supporter yg lain...
Maybe bukan rezeki kot...Mr.H ada hal penting lak esok, so kena utamakan yg mana utama..even aku rasa game malam nie penting jugak ok..


Untuk menyedapkan hati ngan perasaan sendiri, aku tekad menggadap tv sebaik jer pas maghrib...
Siap nk pakai jersi M'sia....(kau ada??klu ada pon x sama ngan aku punya >_< )
Nk balik dr office pon sharp 5.30pm..hehehe

Aku baca newspaper arinie rata-rata dok tulis pasal bola...
So semangat tue berkobar2 doh...siap aim M'sia leh menang..Insyaallah..


Buat semua pemain Kebangsaan Malaysia, sy menyokong penuh anda..
Pedulikan kata-kata pematah semangat sang singa, teruskan semangat juang kalian...
Malaysia Boleh even "Syafiq Rahim" x main malam nie....(perlu ke bgtau, sume dh tau kot)
Malaysia perlu menang dengan jaringan minimum 2-0..
Tolonglah menang..hehehe
Saya sayang Malaysia dan Pasukan Bola sepak Kebangsaan (>_<)


Bagi mereka-mereka yg x dpt turun ke stadium mcm aku nie, marilah kita ramai-ramai pakat-pakat duk tgk bola melalui "Stadium ASTRO" kat rumah tue kan, klu x der astro kat umh pi la singgah minum2 tgk bola kat padang merdeka x pon kat kedai-kedai mamak, skrin layar besar mana-mana kan...
Yang dok luar dr kl x leh mai sbb jauh, leh tgk tv jer k..
Tak pon tgk kat "online streaming" ..hehehhe
Yang penting doa daripada seluruh rakyat M'sia....
Peace!!!!


~~~Black and Yellow Spirit~~~~



0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment