Sunday, July 17, 2011

Saturday on July




As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
Come Whatever
We will still be
Friends Forever
(Graduation-Vitamin C)

Bila dengar lagu nie berputar kat corong radio or inside my mp3 teringat zaman2 study...
Pejam celik-pejam celik dh dekat 2 tahun aku tinggalkan zaman study.
Even though past 2 years tp pembelajaran masih aku lalui..every single second we learn new things so do I. 


Cerita kisah semalam, ianya 1 kenangan dan memori...can't be denied~~
Sesudah subuh aku siapkan diri, membelek helaian kertas2 yg diatasnya tercatit sejarah2 berkaitan Malaysia...
Tentu kalian pelik kans, wat mende plak la aku duk baca pasal sejarah Malaysia..
Tp saja aku mahu kongsikan, semalam aku "sit" for PTD exams.
Haahahaha...
serius I tell u sume yg aku study ala2 x rajin aku tue 1 pon x masuk...padan muka aku kans..


Tp x kesahlah settle pasal study,
Then masuk part nk tempuh 5 paper direct in 1 day...mau x bengong jap..
Mana taknyer..
1st paper - Pengetahuan Am (hancus nk habaq ang, x am sgt la otak aku nk ingat pasai tue sbb byk aku tibai jer jwp)
2nd paper- Math (haaa..nie gagah sikit leh jawab...koya eksen >_< )
3rd paper - Kefahaman Esei (uish nie ala2 mengantuk n x cukup masa nk crita, esei panjang bapak campuq ngan soklan yg tanya term bagai...hahahah..redah jer)
4th - 5th - Esei bahasa melayu n Essay English (2 paper last nie ramai giler candidates yg cabut then aku settle kan paper hujung2 nie ngan merapu meraban byk..) Bg lak soklan pasal isu nuklear, langkah2 bagai...confirm la goreng :P


4.00pm
Selesai sudah~~
Gembira rasa nk lompat2 pagar depan Institut Profesional Baitulmal tue....hehehehe
Tp disebabkan aku pakai bju kurung, aku sopan kan diri....walawei PMT babe =)


Credit thanks to Mr.H sbb sanggup menanti aku habes exam...sgt terharu la awak..
Oleh kerana janji2 telah ditaburkan, so program2 seterusnya perlulah dipenuhi..
Kang x penuhi jadi munafik lak kan....
Bak kata org "Lembu dipegang pada talinya, manusia dipegang pd janjinya"..
Aku pon x nak menghampakan org2 yg aku syg...hehehe


Bermula dgn meredah lautan manusia di Lowyat bersama family Mr.H sampailah ke tempat dimana aku kenali rakan2 sekampusku ini....
Selepas maghrib, jalan kususuli ke kg.baru bertemu Ina, Ayuni, Zue, Dini, Hafiz dan ditemani Mr.H...
Alhamdullilah, segalanya dpt dipenuhi....


Berjumpa dgn kalian seakan-akan mengimbau kembali zaman pengajian..
Bergurau senda, bergosip2, bercerita kisah masa depan...aku suka, aku gembira...
Alangkah seronoknya klu ada teman2 yg lain...
dan kukira itu pasti akan tiba...


Thanks korang tuk mlm td...
We meet again next time....


Zue, Ayuni, Ina, Me, n not in the pict Dini, Hafiz n Mr.H


0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment