Thursday, January 27, 2011

Morning Sickness............

Tajuk entry nie tiada kaitan dengan "morning sickness" org yg pregnant ok....jgn salah anggap...hehehe
Nk story pasal pg td la nie.....
Bengang giler aku nk bgtau kat korang, mana x nyer- aku kuar umh dh la awal sbb circular bru kat opis dh kuar (tp bukan alasan circular pon mmg aku kuar g keja awal ok)..
Bru jer masuk keta, then panaskan enjin...
singgah bli breakfast sat...
lepas 5 minit aku gerak ar dr umh ke highway NKVE..

10minit kemudian sampai kat tol sg.buloh...
belum smp lg sume lampu keta dh merah2, sbb jalan kat depan jammed,,,,wadde....wadde..
Mood masih ok lg time nih sbb tgh dgr "Hotfm"..
Then gerak masuk highway, terpampang kat digital board atas tue "TRAFIK MENGHALA KE JALAN DUTA SESAK"..."TRAFIK DARI DAMANSARA KE SUBANG PERLAHAN"

uish time nie nk habaq hang, teruih hangin 1 badan....
aleh2 sampai dekat ngan subang x der apa pon yg nk sebabkan jammed...
Tp aku tau kenapa leh jammed teruk gini...sebab utama "RAPTAI HARI PERSEKUTUAN"arghhhh!!!!


cerita lain :-
ada 1 hari tue aku drive ngan officemate aku dtg keje...sebab kelakuan drive2 yg bodoh nie menyebabkan dosa2 kering aku bertambah..nk tau per diaorg bt...meh aku bgtau




-berhemah kan pemandu nie???? tp takat dlm pict jelah, tau la ko bwk keta cantek tp agak2 lah klu nk potong tue tgk keta sebelah dulu, tolonglah bg signal beb...
"kwn aku ckp,drive nih nk jimat bateri keta"..walawei dulu masa ambik lesen memandu ada dlm silibus ke suh jimatkan bateri keta dgn x bg signal...






 
then yg lg best ko tgh asyik gayut kat fon x pasal2 keta belakang ko kena perlahankan kenderaan diaorg gak....dh tau salah, jgn la bt..nk bt gak guna handsfree mcm aku (x guna gak tp x nyusahkan org lain ok)..hehehe




Kira ok lg sebab org nie jumpa aku yg baik budiman x hon dia or maki hamun dia depan2, takat nyumpah2 (bicara sopan) dekat member sebelah aku jer....
Tp tolonglah ek, yg mana nk jimatkan bateri or nk gunakan fon tue agak2 la sikit...boleh bt apa korang suka tp jgn lah smp susahkan org lain n menyemakkan jalan raya tue sampai sesak....
Nie aku pesan bukan apa aku x nak lah melihat bilangan kes kemalangan kat jalan raya meningkat, so jdlah "pemandu berhemah"
n bestkan klu aku ada kereta boleh terbang (>.<)


0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment