Friday, January 28, 2011

IKANO + IKEA

First of all thanks to MD/Mr.Wong kerana bermurah hati memberi sekotak limau mandarin kepada semua staff office arinie.....Happy Chinese New Year in advance..hehehe

Intro x der kaitan pon ngan tajuk kan...mmg pon, just selingan jer tue!!!
Apabila balik dijemput oleh Mr.H a.k.a my bf, mestilah x terus pulang kerumah kan...apa barang balik awal...
cet, mmg ar dh esok ari cuti kan...so jalan2 betar, bru chill..

Mr.H tanya nk g mana??..then aku jwb ikut suka U lah..
Mr.H tanya lg nk makan apa???....aku pon jwb x kesah, up to U..
Last2 dia yg bt keputusan, kan senang gitu..
Mr.H kata kita g IKEA, so aku per lg on jer sbb mmg x ada idea lgsung nk pi mana time nie....

Dh masuk parking kat ikano....so mari mencuci mata...almaklumlah dh hujung bulan (nk shopping cek x clear lg) so cuci mata jelah dulu~~~





Then masuk IKEA, teruja tgk decoration dia...mana x nyer dh lama x dtg sini...
Disebabkan aku x bw kamera, so guna hdphone murah aku nie jer tuk tgkap pict..
So jgn komen pape klu pict x comei sgt...tp tuan + model dlm pict tue comei ok....hehehe




Kena tgk pict tuan blog dulu kan, sbb teruja tgk kerusi so test duduk atas kerusi nie dulu nk tgk kukuh ke x....padahal alasan jer neh~~
So apa adahal, ada aku kesah org tgk aku tgh tangkap gambar...




Jalan2 lg dalam ikea tgk decoration yg diaorg buat...mmg lawa2, tp aku berkenan kat sofa merah nk background hitam dia buat tue...
Berangan tetiba klu aku ada rumah nanti nk bt cam gini gak lah...
Then Mr.H tgk harga kat sofa dia...x mahal sgt la awak, "RM2000++ jer"..
Dalam hati aku ckp, " x per x mahal pon sbb guna duit kau nanti"....opps ckp dlm hati jelah...weee


Nie aku bg kasi korang tgk sofa tue....













Pastue Mr.H sebok nk gak pict dia tersenarai dlm blog aku....so ambiklah pict dia sekeping..hahaha
"Time nie dia tgh dok sedap landing atas kerusi malas"







Pict seterusnya ruang makan....

























Tetiba Mr.H stop kat ruang rak letak buku....tau dh tue dia nk bt apa, saja nk koya ambik buku pura2 baca...ahaksss..
Saja akai...lalala








Dh penat cuci mata, perut terasa lapar la plak...berkeroncong dh..
Mr.H ckp lg, "Bob a.k.a best friend dia kata,"meatball swedish kat sini sedap, jom try makan nk x???"
Aku pon ckp, ok...(pasal makan ok jer especially mkn free org blanja kan)




Taraaaa....nie lah menu yg kami order







nie favourite aku neh, Daim chocolate cake....sedap wei, wajib korang cuba!!!



Nie makanan pilihan Mr.H, whole chicken......actually x besar mana pon ayam dia tp sekor lah..
~~mesti korang terkejut kan sbb tgk badan dia kecik tp makan kuat kan~~~hahaha






Nie la Swedish Meatball yg aku ckp td.....pas aku rasa, mmg sedappppppp............
x caya korang rasalah sendiri, harga dia pon berpatutan, klu nk diskaun pergi ari selasa (^_^)




Last but not least air favourite aku..............
cube teka air apa...
air nie lah...MINERAL WATER














Sekian.
Laporan utk hari ini....jom tidoq!!!

0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment