Tuesday, June 7, 2011

NORA ELENA


Few weeks back, I watched a drama tittle 'NORA ELENA'..
For the 1st time I watched, yuppp I like it, and continue following the drama slot every day...
Pastue rasanya almost everyday dekat FB ada jer org post shouted pasal citer nie...
So no wonder la citer nie jd famous amos cam pisang goreng kejap jer....


By the way aku nie bukanlah kaki tgk tv sgt, tp disebabkan ada 1 hari tue tertengok citer nie so jatuh cintan la..ahakssss
lgpon aku dh baca novel tue, adaptasi ke drama bersiri nie mmg a bit diff la kanss...
Makin lama makin layan, cam x logik lak..
Ko bayangkan wujudke lelaki a.k.a suami sebaik Seth Tan tue???
Almost Impossible la aku rasa nk cri apatah dapat dlm realiti hari nie!!!
Tp dh nama pon cerita kan, so pastilah ada yg luar jangkauan akal sket....
Bukan tue jer byk la part2 yg sangat touching babe klu sapa yg layan citer nie..


Mcm jd fenomena lak aku rasa..
Pengganti Nur Kasih maybe..
Blogger2 pon byk yg tulis pasal citer nie n tampal kan blog2 diaorg..
Aku pon sama gak...memeriahkan suasana..
Padahal harammm x der mender pon kau story ayu......


Bg yang rasa dh lama ketinggalan citer nie pi baca novel dia dulu k..
Sini aku bg link tuk korang baca..
So dpt jimatkan duit korang dr kena bli Novel dia..

NOVEL KASIH YANG SUCI


Aku tau ramai yg jenis x suka membaca nieh apatah lagi kena baca novel..
Korang leh gak trus tgk citer nie dr mula..
Just kena log in kat TV3 punya website then pi kat "tonton" jer ..
Selamat menonton =)



0 My Lovely Friend Comments:

Post a Comment